روز پدر...

عشق حقیقی

همه چی هست!!!

پدر، روزت مبارک باد که همه روزهای زندگی از فروغ نگاه تو روشن است.

پدر، اگرچه در تقویم روزها، روزی را به پاس احترام تو نام نهاده اند، ولی ما در تقویم عشقِ

 وجودمانْ همه روزها را به پای تو می ریزیم.

پدر، وجود پرمهرتْ گرمی بخش حیات ماست و لبخندهای صمیمی اتْ لذت بخش اوقاتمان.

پدر، اگرچه پاس داشت محبت های بی کران تو، فراتر از توان بی مقدار ماست، گرامی داشت

 یادت را کم ترین وظیفه خود می دانیم و از اعماق وجود می گوییم:

«پدر عزیز، روزت مبارک»

 babol2011.blogfa.comزیباساز وبلاگ



نظرات شما عزیزان:

mitra
ساعت10:02---23 خرداد 1391
سلام رها جووووووووون عزیزم وب قشنگی داری خوشم اومد ممنون

salar
ساعت22:58---22 خرداد 1391
سایتتون خ جالبه درضم منتظر نظرتون در وبلاگم هستم با تشگر

salar
ساعت22:55---22 خرداد 1391
سایتتون خ جالبه درضم منتظر نظرتون در وبلاگم هستم با تشگر

راضیه
ساعت20:10---22 خرداد 1391
سلام عزیزم اما من بر عکس تو عاشق ریاض هستم.

راضیه
ساعت12:44---22 خرداد 1391
راستی چرا اینقدر از ریاضی بدت میاد.
پاسخ:نميدونم چرا. درسايي ك فرمول دارنو كلا دوس ندارم


مصطفی
ساعت12:14---22 خرداد 1391
سلام .
وب نازی داری.لینکت کردم.
منو با نام موج عاشقی بلینک ...
راستی وبت خیلی شلوغه که منم از وب های شلوغ خیلی خیلی خوشم میاد.

موفق باشی.
دوست دارم.


راضیه
ساعت12:05---22 خرداد 1391
خدا نکنه عزیزم اما خواندی داستان زندگی منو نمیدانی پدر نداشتن توی این سن چه قدر سخته از من به تو نصیحت قدر پدرتو بدان بعدا خواهشا ان رمز پیش خودمون بمونه.

دریا
ساعت21:57---20 خرداد 1391
سلام گلم.وبت خیلیییی قشنگه.ببخشیدکه مطلبت روکپی کردم.
راضی باش


reza
ساعت12:35---19 خرداد 1391
















وبت قشنگ جيگر ولي شلوغه قلب ها يه طرف و بقيه


sara
ساعت11:39---18 خرداد 1391
salam mamnoon az hozooret vebe ghashangi dari bazam behem sar bezan

sodi
ساعت3:47---18 خرداد 1391
سلام عزيزم
مرسي كه بهم سر زدي و نظر دادي
وبلاگ تو هم خيلي قشنگه
حتماً لينكت ميكنم
موفق باشي گلم


رضا
ساعت0:33---17 خرداد 1391
سلام رها جون.یه چنتا مظلب جدید گذاشتم بیا بخونش.خیلی جذابن.ارزش یه بار خوندنو داره.
پاسخ:سلام.خوفي؟آقا اين وبت واس ما باز نميشه.اگ ممكنه اي قالبتو عوض كن ماهم فيض ببريم!!!!!!!!!!!!!!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





تاريخ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:,سـاعت 12:2 نويسنده رها
яima